בלה עברון, 052-4892900, bella@bella.co.il        

מאמר 

מה אפשר ללמוד מברוס וילס וטים רובינס על שיווק באינטרנט?

יש מקומות שבהם זה פשוט לא הוגן לבקש מאיתנו לבחור.

וכמו שלא שואלים ילד "את מי אתה יותר אוהב את אבא או את אמא" אל תבקשו ממני להחליט את מי אני מעדיפה את ברוס ויליס או טים רובינס. ואני אסביר לכם גם למה:    

טים רובינס הוא הבחור שתמיד יהיה שם בשבילך ואת יכולה לסמוך עליו שמה שלא יהיה הוא יעשה את מה שצריך ואף פעם לא יאבד את הסבלנות. איך אני יודעת? כי ראיתי. זוכרים את הסרט "חומות של תקווה?" כשבמשך 20 שנה הוא חפר את הדרך לחופש בלי להתייאש ובלי שאף אחד ידע והרגיש? אז לזה אני קוראת התמדה וזה ערך חשוב מאוד בחיים בעיני.

אבל מה קורה במצבים שבהם מה שנקרא "Houston, we have a problem"? אוהווו. זה בדיוק הרגע שבו ברוס ויליס נכנס לתמונה. זוכרים את הסרט ארמגדון? כשהוא נשלח להגן עלינו, תושבי כדור הארץ והיה חייב  לקדוח חור של 800 פיט כדי לשים בו פצצה? אז מה שקרה הוא שהקרקע היתה קשה מדי, המקדח שלו נשבר ותוך כדי זה גם עפו עליו סלעים. אבל ברוס הבטיח לילדה שלו שהוא יציל את כדור הארץ נכון? אז זו לא היה אופציה מבחינתו לוותר. וזה מה שנקרא בעיני נחישות – הרצון והיכולת לעשות את מה שהחלטנו למרות כל הקשיים שעומדים בדרכנו.

אוקיי אבל אני לא חיה בסרט אלא בחיים האמיתיים. ושם אני יועצת שיווקית ושמלווה בעלי עסקים להגשמת החלומות שלהם. וביננו? – לא לכולם קל עם השיווק. למה? כי השיווק זה קצת כמו ריצת משוכות למרחקים ארוכים. מצד אחד זה מחייב אותנו לעבור מכשולים שאנחנו לא בטוחים שנצליח ("אני? לעמוד מול מצלמה? בחיים לא!") ומצד שני חייבים כל הזמן לשמור על האנרגיה והכח גם למטלות רוטיניות ואף סיזיפיות (לבנות רשימת תפוצה או לתחזק דף בפייסבוק) שלא תמיד קל להתמודד איתן לאורך זמן.

וכאן בדיוק אני נכנסת לפעולה – אני עוזרת לאנשים להתמודד עםכל מיני דברים שלא קלים להם בשיווק שלהם, מורידה מהם דברים שהם פחות רוצים לעשות וחוסכת להם גם אנרגיה וגם זמן שכידוע לנו שווים הרבה מאוד כסף. והלקוחות שלי יודעים שיש להם כתובת אחת זמינה ומקצועית לכל מה שקשור בשיווק ובאינטרנט כי אצלי הם מקבלים את כל מעטפת השירותים החל מבניית דפי נחיתה, דרך ארגון וובינרים, בניית רשימת תפוצה, קידום ממומן, הפקת סרטוני וידאו, הדרכה, ייעוץ ובעצם ה-כ-ל. 

אולי אני לא מצילה את העולם אבל בשבילי לעזור ללקוחות שלי (ולפעמים ממש להציל אותם) זה חשוב לא פחות. מקווה שגם אתם, כל אחד בתחום שלו, מרגישים שהעבודה שלכם היא שליחות.